Wednesday, February 26, 2014

Barcoleta

Një grua e qëllon të shoqin me tigan.
Burri: Çka pate oj gru ?
Gruaja: E gjeta një letër në xhepin tënd me emrin Maria!
Burri: Mora pjesë në një garë javën e kaluar dhe Maria e quanin kalin.
Gruaja: Ua, më fal!
Ditën tjetër gruaja e qëllon prapë burrin me tigan.
Burri: Po tani çka ke moj grua ?
Gruaja: Kali po të kërkon në telefon!! 

Hajni në Gjykatë
Gjykatësi: Nëse i kthen paret që i ke vjedh ta ulim denimin?
Hajni: Me pasë dashtë une mi kthy paret kisha marrë kredi!

Po hyn Zyli te bukëpjekësi 
Zyli: Ama ni bukë! 
Bukëpjekësi: Çfare e do, të bardhë a të zezë?
Zyli: Ska lidhje, unë nuk jam racist. 

2 Policë shkonin për ditë në një FastFood dhe hanin hamburger.
Pas disa ditësh i zoti i FastFood-it sheh vetëm një polic që porosiste!, dhe e pyet,
Ore po polici tjeter ku mbeti?
Eeee... i thotë polici, ai ka dalë nga mbrapa FastFood-it, se dje kishte dhimbje te dhemballa, dhe i tha dentisti që duhet të hash nga ana tjeter! 


Burri pyet gruan: ku i kam qorapat e bardha? 
Gruja pas disa thirjeve përgjigjet: M'ke lodhë me ato qorapa t'bardha, nuk e di ku i ke, gjeji vet!
Shkon e pyet nanen e vet: Oj Nanë mos e din bre ti ku i kam qorapat e bardha?
Nana: Auuu bir m'ke lodh me ato qorapa t'bardha, nuk e di ku i ke lanë, gjeji vet!
Burri nervoz ia kthen: Nuk e dini a? .. normal që nuk e dini se ment krejt te seksi i kini ju!

Në një shtëpi jetojnë një qift i sapo martuar e sipas traditës ata nuk duhej ti flisnin njëri-tjetrit 7 ditë.
Në mbrëmje gruaja gjen një letër mbi tavolinë që shkruante: "E dashur, më zgjo nesër në ora 6:00 se kam për të shkuar në punë"!
Të nesërmën burri zgjohet në ora 9:00 dhe tek koka gjen një letër që shkruan: "I dashur, zgjohu se u bë ora 6"!

No comments:

Post a Comment