Wednesday, March 26, 2014

Rrjedha e Danubit – Evrope

Që Danubi është një nga lumenjtë më të bukur në botë, kjo tashmë vjen nga shekujt. Bukuria e madhështia e tij shekullore vjen bashkë me kryeveprën “Danubi blu”. Por duket se përkundja në valët e tij nuk thjesht e këndshme e shlodhëse; Danubi të ofron dhe njohjen e historisë dhe kulturës së popujve në vendet që ai përshkon, duke u renditur kështu një ndër lumenjtë më të bukur në botë.Eshte lumi i dyte ne Evrop perkah gjatesia.Rrjedh ne 10 shtete,kalon ne 4 kryeqytete evropiane,per t'u derdhur ne Detin e Zi.
Por i njohur si “lumi që erdhi nga parajsa”, Caño Cristales në Colombia veriore është konsideruar si lumi më i bukur në botë. Mahnitës, dejet shumëngjyrëshe të algave i japin shtratit të lumit në gamë kaleidoskopi në të kuq, të verdhë, blu, të gjelbër dhe të zezë, ndërsa ujëvarat e qelqta derdhen në pishinat e neonta. Efekti i ylberit të një bote tjetër del vetëm gjatë periudhës së kulmit të verës kur nxehtësia ndihmon kolonitë e algave rezidente  të rriten dhe shumohen, duke mbushur krateret me gjallërim intensive ngjyrash.
Po kaq të bukur sa Caño Cristales është, ka një sërë lumenjsh përreth botës. Këtu janë disa më të mirët e botës dhe me burime udhëtimi përgjatë tyre sikurse Frommer dhe Fodor, që vijnë në listën e 10 lumenjve në botë që ia vlen të vizitohen të paktën një herë në jetë.
Danubi, Europa Qendrore
Danubi pret dhe përshkon 10 shtete në Evropën Qendrore, nga Pylli i Zi (Black Forest) në Gjermani deri në Detin e Zi (Black Sea) në Rumani. Përgjatë rrjedhës së tij, 2850 km, ai kalon nëpër qytete mesjetare, kështjella dhe zona historike, duke rivalizuar disa nga eksperiencat me të mira lumore në botë. Lumi rrjedh apo funksionon si pjesë e kufirit në 10 vende evropiane; Gjermani me 7.5% të gjatësisë së tij, Austri, 10.3%, Sllovaki, 5.8%, Hungari, 11.7%, Kroaci, 4.5%, Serbi, 10.3%, Bulgari, 5.2%, Moldavi, 1.6%, Ukraina, 3.8% dhe Rumani, 28.9%. Ndërmerrini një udhëtim nëpër rrjedhën e tij që zgjat nga pak orë deri në 2 javë për të eksploruar disa nga më të mirat e të bukurat e lumit. Përfitoni avantazhin e një eksursioni ditor që ju lejon të gërmoni thellë në historinë dhe kulturën e një prej lumenjve më të rëndësishëm të Evropës; gjeni historinë në brigjet e tij në qytetet që përshkon, një ndër më të rëndësishmit e më të bukurit dhe Budapesti.
Río Futaleufú, Kili dhe Argjentina
Qyteti i vogël  piktoresk i Futaleufú në Kili ofron akses në lumin qëmban emrin e tij, duke premtuar një eksperincë lundruese që rivalëzon cdotjetër në botë për bukurinë e tij dhe dramën. I ushqyer nga ujëra të shumtë akullnajorë, të ftohtë, ujërat blu të pastër të lumit janë mjaft popullore për turet e shpejta në zemër të qytetit duke lundruar me kajak, etj. “Ai rrjedh nëpër pyjet e harlisur dhe luginat e gjera nga Argjentina në Kili, duke ofruar të gjithë bukurinë e Andeve dhe zonave të liqeneve kilianë dhe argjentinas të Patagonisë veriore.
Cano Cristales River, Kolumbia Veriore
Një vorbull e pamundësisë, Cristales Cano është quajtur ndodnjëherë dhe “lumi më i bukur në botë” dhe kjo padyshim me arsyen më të mirë: ai është mikpritësi i një grupi të bukur ngjyrash që rezultojnë nga ‘xhepat’ e algave që çelin gjatë kulmit të verës. Aquamarinat shtyjnë ndaj eddie në të kuqe dhe gishtat e të verdhës priten nëpër xhepat e gjelbër të ndritshëm në këtë lumë të Kolumbias veriore. Në më pak se 100 kilometra gjatësi dhe akoma më rrallë më tepër se 20 metra gjerësi, kjo pjesë kompakte e lumit ofron një kaleidoskop të përvojave nga një botë tjetër. Megjithatë, kjo pamje nuk e lehtë për t’u marrë, pasi për ta shijuar atë duhet të fluturoni nga Villavicencio në Macarena, pastaj të merrni një barkë dhe të ecni përmes shtigjeve për të gjetur këtë xhevahir të xhunglës së një lumi.
Zambezi, Zambia dhe Mozambique
Zambezi përshkon 2700 km përmes 6 vendeve afrikane për t’u derdhur në Oqeanin Indian, duke lejuar kështu rrugë të shumta për ta eksploruar atë dhe jetën në ujërat e tij, por edhe bukurinë e Afrikës. Edhe pse është lumi i katërt më i madh në Afrikë, vendi më i populluar deri tani është Ujëvara Victoria, ujëvara më e madhe në botë dhe një nga 7 mrekullitë natyrore të botës. Rreth 7 milion njerëz vizitojnë ujëvarat ccdo vit për të dëshmuar volumin frymëzues, njehërësh të frikshëm që kaskadat mbi 107.9 metra në pikën e saj.

No comments:

Post a Comment